keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Lahja ystävältä


Viikonloppuna vietimme hyvä ystäväni kanssa pikkujouluja. Edelliset olivatkin 2011, joten oli jo korkea aikakin :D Tällä kertaa menimme hieman helpomman kaavan mukaan ja varasin meille pöydän Ravintola Toscanasta. Emme kumpikaan olleet käyneet siellä aikaisemmin ja totesimme paikan olevan käynnin (ja useammankin) arvoinen :)

Ystäväni söi Canneloni con Carne al Forno (canneloni, jauhelihaa, kinkkua, kananmunaa, juustoa, sipulia ja bolognesekastike) ja minä söin Involtini Di Pollo (tomaatti-mozzarellalla täytetty kanafile, risottoa, pinaattikastiketta). Jälkiruoaksi nautimme sorbettia ja jäätelöä :) Täytyy kyllä todeta, että aivan ihanaa ruokaa oli ja täyteen tuli. Syönnin jälkeen suuntasimme Oulun yöelämää katsomaan :D

Ystäväni antoi minulle lahjan ennen ravintolaan menoa. Mieheni, joka oli vientikuskina :D, vei sen kotia, ettei tarvitse ympäriinsä kantaa. Malttamaton kun olin, aukaisin lahjan sitten heti seuraavana päivänä! :D Ja sieltä paljastui Angry Birdsin Stellan kakkukirja ja Heirolin keksimuotti!! Aivan ihanat ja minulle sopivat, tämmöisiä ei olekaan ja olen viime aikoina hurahtanut kännykkäni Angry Birds peliin :D Mistä osasitkin...? Kiitos aivan mahdottomasti näistä ihanuuksista!

Itseäni hieman nolottaa, kun annoin hänelle Lumiukkosoppa pussin... Mutta kirjan ohjeita katsellessani ajattelin ystävääni joskus piristää jollakin tavalla ,D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥