perjantai 20. syyskuuta 2013

Hihatin

Tokmannilta löysin tämmöistä ihanaa 7 veljestä lankaa. Hihatinta olen jo pidemmän aikaa halunnut itselleni tehdä, joten ei muuta kuin monimutkaiset :) laskutoimitukset, jotta tiesin ostaa tarpeeksi monta kerää. Nyt kyllä tuntuu, että taisin ostaa liikaa... No, niistä voi tehdä sitten vaikka lapasia, patalappuja, jne. :) Hihattimen sain aloitettua mutta siitä milloin valmistuu, ei ole varmuutta. Olen hyvä aloittamaan mutta huono saamaan valmiiksi :D

Samalla reissulla löysin tämmöisen keksirasian. Muistan, kuinka mummolla oli aina näitä keksejä, kun olin pieni. Ja voi että kuinka inhosin niitä silloin! :D Mutta nyt nämä olikin hyviä, tunteetkin nousivat pintaan ja silmäkulmat kostuivat, kun lapsuus tuli mieleen. Ja mummo on vielä elossa, ettei siitä johtunut. Nyt on itselläkin "retro" keksirasia ja mummo tulee aina mieleen, kun keksejä tästä ottaa. Toinen mummo tulee aina mieleen aamupuurolla, Nallen pikakaurahiutaleista :)

3 kommenttia:

  1. Ihana tuo hihatin =) vitja kun osaisin tehdä :D

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä tosta hihattimesta, että ihana, mutta enpä osaa itse tehdä, taidan pyytää siskoa :) Mäkin olen syönyt noita keksejä, ihania! Lisään ihanan blogisi omalle listalleni, olen uusi bloggaaja, Tervetuloa vierailulle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥